логотип Taptop
Internetdagi reklama turlari. Saytga trafikni qanday olish mumkin?
Навигация по статье:

    Internetdagi reklama turlari. Saytga trafikni qanday olish mumkin?

    Bir necha yil oldin, internetdagi reklama turlari sizning saytingizga trafikni olib kelishi mumkin bo'lgan uchinchi tomon manbalariga havolalarni joylashtirish va qidiruv tizimlarida reklama taassurotlarini o'rnatish bilan cheklangan edi.

    Biroq, taraqqiyot hali ham to'xtamaydi va bugungi kunda internetda biznesni rivojlantirish uchun juda ko'p imkoniyatlar mavjud va individual kampaniyalarni nozik sozlash qobiliyati sizning auditoriyangizga "kirish" va reklama byudjetini behuda sarflamaslik imkoniyatini sezilarli darajada oshiradi. Faqat foydalanuvchilarni o'z resurslari sahifalariga jalb qilish va eng samarali trafik kanalini tanlash usulini aniqlash kerak. Ushbu maqolada biz brend xabardorligini oshirish va yangi mijozlarni onlayn jalb qilishning turli usullari haqida gaplashamiz

    Raqamli reklama va uning afzalliklari

    Raqamli reklama deganda tovarlar va xizmatlarni ilgari surish uchun ishlatiladigan raqamli vositalar to'plami tushuniladi. Bu kontekstli reklama, maqsad va elektron pochta xabarlari va ijtimoiy tarmoqlarda mashhur bloggerlar tomonidan joylashtirilgan.

    Samarali marketingni ulardan foydalanmasdan tasavvur qilib bo'lmaydi, hatto sizning biznesingiz hali to'liq saytga ega bo'lmasa va siz faqat VK yoki Telegram kanaliga ommaviy ravishda kirgan bo'lsangiz ham. Statistikaga ko'ra, 18 yoshdan 65 yoshgacha bo'lgan Rossiya federatsiyasi aholisining 80% dan ortig'i kamida bir marta onlayn xarid qilgan. Ular orasida, ehtimol sizning maqsadli auditoriyangiz ham bor, shuning uchun yangi mijozlarni olish uchun bunday imkoniyatni qo'ldan boy berish juda uzoqni ko'ra olmaydi. Internetdagi veb-sayt reklamalarining mutlaqo barcha turlari bir qator afzalliklarga ega:

    • Sizning kompaniyangiz haqida xabardorlikni oshirishning boshqa usullari bilan taqqoslaganda, onlayn reklama arzonroq. Kampaniyalarni o'rnatishda siz aniq nima uchun to'lashingizni tanlashingiz mumkin: bosish, ko'rish yoki maqsadli harakatlar uchun.
    • Raqamli reklama natijalarini maxsus tahlil xizmatlari yordamida osongina kuzatish mumkin. Boshqa reklama usullaridan farqli o'laroq, siz resursga tashrif buyuruvchi yoki ijtimoiy tarmoqdagi abonent sizga qancha pul sarflaganini osongina hisoblashingiz mumkin. Tashqi reklama yoki ommaviy axborot vositalarida joylashtirish aniq hisob-kitoblarni amalga oshirishga va strategiyani o'zgartirishga imkon bermaydi.
    • Raqamli reklama, nozik sozlash imkoniyatlari tufayli, sizning taklifingizga qiziqmaydiganlar uchun byudjetni sarflamaslikka imkon beradi. Jins, yosh, geografik joylashuv, qiziqishlar va hatto daromad darajasi – siz ko'plab parametrlarni hisobga olishingiz va o'zingizning biznesingiz mijozlari bo'lishga tayyor bo'lgan auditoriyaga o'zingiz haqingizda aytib berishingiz mumkin.
    • Bunday reklama interaktivdir, ya'ni foydalanuvchi sizning kontentingiz bilan o'zaro aloqada bo'lishi mumkin: yoqtiring, reklamani yashiring yoki aksincha, keyinroq unga qaytish uchun o'zingiz yoqtirgan ma'lumotlarni saqlang. Bu marketing kampaniyasining samaradorligini bir necha bor oshiradi.

    Albatta, hamma narsa unchalik yoqimli emas va tinglovchilarga sodiqlikni oshirishning bunday usullari o'zining kamchiliklariga ega. Shunday qilib, raqamli reklama sohasida har doim har qanday joyda juda yuqori raqobat mavjud va ma'lumotlar miqdori ko'pincha shunchalik kattaki, bu foydalanuvchilarda banner ko'rligini keltirib chiqaradi. Shuning uchun, sotuvchilar reklama qilishning yagona usuli haqida to'xtamaslikni, balki ularni bir-biri bilan birlashtirishni maslahat berishadi.

    Internet-reklamaning asosiy turlari: SEO-dan ta'sir o'tkazuvchilargacha

    Internetda saytni reklama qilish usullarini tanlash sizning maqsadlaringiz va vazifalaringizga bog'liq. Ulardan ba'zilari ma'lum bir mahsulotni darhol sotishga, boshqalari – tomoshabinlarning brendga sodiqligini oshirishga, boshqalari – resursga tashrif buyuruvchilarning qiziqishini oshirishga va sotib olishga tayyor bo'lishga yordam beradi.

    SEO reklama

    SEO-ni sozlash-bu sizning portalingiz uchun tarkibni tayyorlash bosqichida ishtirok etishingiz kerak bo'lgan birinchi narsa. Aqlli bosh direktor strategiyasi veb–resursga Yandex va Google – ning eng yaxshi natijalariga kirish imkoniyatini beradi, ya'ni qidiruv tizimlaridan organik trafikni olish.

    Ushbu ta'rif ostida siz o'zingizning biznes joyingizga yaqin mavzularga qiziqqan foydalanuvchilar toifasini tushunishingiz kerak. O'z sayti uchun semantik yadroni – eng ko'p ishlatiladigan qidiruv so'rovlaridan tashkil topgan ma'lum kalit iboralar to'plamini to'plash va ularni saytda joylashtirilgan Title va Description maqolalari va meta teglarida ishlatish orqali Portal egalari o'z resurslariga o'tishni deyarli bepul olishadi. Keyingi vazifa-bu tashrif buyuruvchilarni foydali taklif qilish orqali ularni haqiqiy mijozlarga aylantirish.

    Kontekstli reklama

    Qaysi sayt reklamasi yaxshiroq ekanligi to'g'risida qaror qabul qilganda, ushbu parametr ko'pincha tanlanadi. Bunday reklamalar o'xshash mavzu bo'yicha ma'lum ma'lumotlarni qidiradigan foydalanuvchilarga namoyish etiladi, ya'ni bu holda ijodkorlikning konteksti qidiruv mavzusi bilan bog'liq. Reklama materiallari qidiruv tizimlarida ham, bitta mavzu bo'yicha sizning biznes joyingiz bilan bog'liq joylarda ham joylashtirilishi mumkin.

    Kontekstli reklamaning asosiy vazifasi allaqachon o'xshash mahsulot yoki xizmatni qidirayotganlarni jalb qilishdir. Reklama kabinetidagi moslashuvchan Sozlamalar sizga reklama byudjetini optimallashtirish, kuniga reklama taassurotlari sonini sozlash va natijalarni kuzatish imkonini beradi: bosish, o'tish, CTR kampaniyalari. Ushbu turdagi reklamadan foydalanish brendning ko'rinishini va tomoshabinlarning sodiqligini sezilarli darajada oshiradi.

    Maqsadli

    Maqsadli reklama-bu faqat qat'iy belgilangan auditoriyaga namoyish etiladigan kichik matnli reklamalar. Nozik sozlash tufayli siz o'zingizning CA-ga juda aniq kirishingiz va mahsulotingiz yoki xizmatingizga katta ehtiyoj sezadigan mijozlarni olishingiz mumkin. Maqsad boshlangan maydonga qarab, jinsi, yoshi, geografik joylashuvi, foydalanuvchi manfaatlari va ba'zi hollarda ularning daromad darajasi, ma'lumoti va oilaviy ahvoli kabi parametrlarni sozlash mumkin.

    Ushbu turdagi reklamalarning asosiy afzalligi-hatto kichik byudjet bilan ham ishga tushirish imkoniyati. Bunday kampaniyani qo'shni auditoriyalarga qayta rejalashtirish yoki sozlash orqali kengaytirish oson.

    Elektron pochta xabarlari

    Ko'pincha, ushbu vosita mavjud mijozlarning sodiqligini oshirish, yangi mahsulotni yoki boshqa muhim voqealarni ishga tushirishdan oldin auditoriyani isitish, shuningdek sizning kompaniyangizga takroriy murojaatlarni rag'batlantirish uchun ishlatiladi.

    Mijozlarning elektron pochta orqali olgan xatlarida chegirmalar va aktsiyalar to'g'risidagi ma'lumotlar, moslashtirilgan takliflar va boshqa muhim ma'lumotlar bo'lishi mumkin. Bundan tashqari, ulardan foydalanish odatdagi ishlarni avtomatlashtirishga imkon beradi: masalan, mijozlarga buyurtma holati to'g'risida xabar berish va sotib olish uchun sovg'a berish yoki do'kon katalogiga yana qarashni taklif qilish, to'liq, ammo hali to'lanmagan savatni eslatish.

    Pochta jo'natmalari premium segmentdagi tovarlarni sotish, yuqori cheklar bilan ishlash va tijorat takliflarisiz amalga oshirilmaydigan B2B bo'shliqlarida samarali.

    Xatlarni yuborish uchun manzillar saytda fikr-mulohaza shakllari yordamida to'planadi. Shunday qilib, ushbu reklama usulidan foydalanish faqat o'z bazangiz bo'lsa yoki boshqa vositalar – maqsadli yoki kontekstli reklama yordamida parallel ravishda mumkin. Ba'zi hollarda, sotuvchilar manzillar bilan bazalarni sotib olishga murojaat qilishadi, ammo bu har doim ham kerakli samarani bermaydi: manzillar haqiqiy, auditoriya haqiqatan ham sizniki ekanligiga kafolat yo'q va elektron pochta spam jildiga tushmaydi.

    Kontent marketingi

    Bu alohida vosita emas, balki yangi mijozlarni jalb qilish va brendni tan olishga qaratilgan usullar to'plamidir. Kontent marketingi sizning veb-saytingizda ham, uchinchi tomon saytlarida ham sizning maqsadli auditoriyangiz vakillarini qiziqtiradigan va resursga tashrif buyuruvchining xizmatdan foydalanishi yoki mahsulot sotib olishiga hissa qo'shadigan videolar, maqolalar, postlarni yaratish va joylashtirishni o'z ichiga oladi.

    Tarkib, birinchi navbatda, brendning ijobiy imidjini, shuningdek, uning tajribasini shakllantirishga yordam beradi. Shuning uchun uning sifatini kuzatib borish muhimdir: ma'lumotni tekshirish uchun fakt–tekshirishdan foydalaning, xato qilmang, fotosuratlar va videolarni suratga olish, o'rnatish va tahrirlash imkoniyatiga ega bo'ling, tegishli materiallarni yaratish uchun axborot maydonini kuzatib boring.

    Raqamli reklamadagi boshqa usullardan farqli o'laroq, bu uzoq o'yin, chunki tarkibni tarqatish tez emas. Biroq, bunday investitsiyalar to'liq oqlanadi: masalan, kompaniyaning yuqori sifatli blog maqolalari bir yil yoki undan ko'proq vaqt davomida trafik manbai bo'lib qolishi mumkin.

    Ta'sir qiluvchi marketing

    Bloglashning rivojlanishi bilan ushbu usul brendlarni turli xil joylarda targ'ib qilishda deyarli eng samarali bo'ldi. Bu o'z iliq auditoriyasiga ega bo'lgan ta'sir o'tkazuvchini jalb qilishni o'z ichiga oladi. Shu bilan birga, ta'sir o'tkazuvchining izdoshlari sizning CA yoki hech bo'lmaganda tegishli auditoriyaning vakillari bo'lishi kerak: qabul qiling, bolalar uchun vositalar yoki tozalash xizmatlari reklamasi o'smirlar uchun blogda g'alati ko'rinadi.

    Qoida tariqasida, ushbu integratsiya formati bilan biznes mahalliy, ya'ni tabiiy ravishda reklama qilinadi va blogger izdoshlari har doim ham ularning oldida reklama borligini tushunishmaydi. Shu bilan birga, biznes uzoq vaqt davomida sotib olish g'oyasiga olib kelmasligi kerak bo'lgan mijozlarni oladi: blogger siz uchun hamma narsani qiladi. Ushbu usulning yagona salbiy tomoni-katta, sodiq auditoriyaga ega taniqli bloggerlar uchun "sof yurakdan tavsiya" ning yuqori narxi. Biroq, ajoyib natija bunday xarajatlarni to'liq oqlaydi.

    Raqamli reklama usulini qanday tanlash mumkin?

    Ehtimol, Internetda qaysi reklama yaxshiroq va samaraliroq degan savolga aniq javob berishning iloji yo'q. Muayyan reklama usulini tanlash ko'p jihatdan sizning biznesingizning o'ziga xos xususiyatlariga bog'liq. Bir vaqtning o'zida bir nechta vositalardan foydalanishni o'z ichiga olgan keng qamrovli marketing strategiyasi eng samarali bo'ladi. Ularni tanlashda quyidagilarga e'tibor qaratish tavsiya etiladi:

    • O'z byudjeti. Agar mablag ' ko'p bo'lmasa, kirish chegarasi kichik bo'lgan variantlarga e'tibor bering;
    • Reklama kampaniyasining maqsadlari. Agar siz mahsulotingiz bilan hali tanish bo'lmagan yangi mijozlarni jalb qilishingiz kerak bo'lsa, kontekstli reklama va maqsadga e'tibor qaratishingiz kerak. Va agar sizning maqsadingiz allaqachon sizga murojaat qilganlarga o'zingizni eslatish bo'lsa, pochta xabarlaridan foydalaning;
    • Maqsadli auditoriyangizning xususiyatlari. Bir CA uchun ishlaydigan usullar mutlaqo samarasiz bo'lishi mumkin – boshqasini jalb qilish uchun.

    Mijozlarni qanday jalb qilishdan tashqari, biznes ularni qanday saqlash haqida ham g'amxo'rlik qilishi kerak. Sekin – asta yuklanadigan sayt va undagi shakllarning yarmi ishlamaydi, hatto siz trafikni jalb qilishning barcha mumkin bo'lgan usullarini qo'llasangiz ham, sizga hech qachon kerakli daromad keltirmaydi. Har qanday portalning mukammal ishlashini va veb – resurslarning yuqori konversiyasini ta'minlaydigan Taptop konstruktori yordamida portalingizni yarating!

    Может быть интересно
    все статьи